ICT moet het ‘gewoon doen’. Niets is hinderlijker dan een systeem dat stilvalt en daardoor ook uw medewerkers. In zulke gevallen moet er direct geschakeld worden. Uw probleem is de uitdaging voor onze systeembeheerder. Omdat wij uw wensen en belangen begrijpen, nemen wij graag de zorg over uw systemen voor onze rekening en wij zorgen ervoor dat deze optimaal blijven draaien. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- back-ups
- installeren en instellen van updates
- gebruikersinformatie toevoegen, wijzigen en/of verwerken
- wachtwoorden instellen en beheren
- beveiliging van hardware, software en documenten
- meedenken in het inrichten van overzichtelijk documentatiebeheer
Goed systeembeheer zien wij als een investering. Wij bieden daarin twee mogelijkheden.
- Light service. Hierbij worden er agents op de werkstations en servers geïnstalleerd, die 24 uur per dag de kritieke systeemfuncties in de gaten houden en ervoor zorgen dat bij ons de ‘alarmbellen gaan rinkelen’. Is dat het geval, dan komen wij automatisch in actie (binnen kantoortijden).
- Full service. Naast de service die optie 1 biedt, zijn in deze optie alle onderhoudswerkzaamheden gedekt, inclusief 2 kleine wijzigingen per maand (exclusief de hardware).
In alle gevallen gaan we samen met u kijken naar een oplossing waarbij prijs en kwaliteit in de juiste verhouding staan.